کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ظاهراً برخی گوشی‌های جی ۴ ال‌جی گرفتار مشکل هستند

همان‌طور که در جریان هستید ال‌جی چندی پیش از جی ۴ به عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۵ خود رونمایی کرد. بر کسی پنهان نیست که این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته و قطعاً یکی از بهترین پرچم‌داران اندروید ۲۰۱۵ محسوب می‌شود، با این حال هیچ محصولی تماماً ایده آل و بدون نقص نیست. در همین رابطه به تازگی برخی خریداران ال‌جی جی ۴ گزارش داده‌اند که صفحه‌نمایش این دستگاه هر از چند گاهی در برابر سوایپ کردن و یا دیگر دستورات لمسی واکنشی نشان نمی‌دهد.


lg-g4-review-aa-19-of-34-710x399

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛  از آنجا که در اکثر گوشی‌های هوشمند، صفحه‌نمایش لمسی نقش پلی میان دستورات شما و دستگاه را برقرار می‌کند، عدم اجرای صحیح عملکرد آن می‌تواند به معنای کار نکردن کل دستگاه باشد.

به تازگی در یکی از انجمن‌های توسعه‌دهندگان ال‌جی با نام XDA، تاپیکی ایجاد شده که بیان می‌کند برخی مدل‌های جی ۴ در برابر دستورات لمسی همچون لمس‌های ناگهانی و برخی سوایپ ها عملکرد رضایت بخشی از خود نمایش نمی‌دهد. هرچند لمس ناگهانی صفحه‌نمایش جزو کارهای روزمره کاربران این دستگاه محسوب نمی‌شود، با این حال درست عمل نکردن این قابلیت می‌تواند یکی از ویژگی‌های بارز جی ۴ را زیر سؤال ببرد.

همان‌طور که می‌دانید اکثر گوشی‌های هوشمند بالا رده ال‌جی همچون گوشی‌های ویندوز فونی به قابلیتی با نام Knock On تجهیز شده‌اند. کاربران قادرند تا با استفاده از این ویژگی، بدون نیاز به فشار دادن کلید خاصی تنها با لمس متوالی صفحه‌ی نمایش، دستگاه را در حالت آماده به کار قرار دهند. اگر صفحه‌نمایش جی ۴ در برابر لمس‌های ناگهانی درست و بدون نقص عمل نکند، کاربرانی نمی‌توانند از قابلیت Knock On بر روی این دستگاه استفاده کنند.

در انجمن XDA در همین رابطه یک نظر سنجی قرار داده شده که تا به این لحظه از ۱۹۴ شرکت کننده، ۶۰ درصد وجود این مشکل را در جی ۴ تائید کرده‌اند. از طریق روش زیر می‌توانید به صحت عملکرد صفحه‌نمایش جی ۴ خود پی ببرید:

  • پس از باز کردن برنامه شماره‌گیر کد دستوری #۲۷۷۶۳۴#* را وارد نمایید
  • به منوی تست دستگاه رفته و سپس مسیر Service Menu – Manual Test -> Touch Draw Test – Manual را دنبال نمایید
  • در این صفحه می‌توانید با لمس کردن متوالی صفحه‌نمایش از عملکرد صحیح آن اطمینان خاطر کسب کنید

هرچند این محصول هنوز به طور رسمی به بازار داخل عرضه نشده، با این حال شما می‌توانید در صورت مشاهده این مشکل در جی ۴ خود، آن را در قسمت دیدگاه‌ها با ما و دیگر کاربران فارنت به اشتراک بگزارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26873 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/26 تعداد مشاهده: 1476
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر